قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: هیچ پیشنهادی از سوی فدراسیون به عبدالله ویسی نشده است و نمی‌توانیم روی هوا موضوعی را مطرح کنیم.
 
به گزارش راسخون، علی پورکیانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود عبدالله ویسی یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی امید است و آیا از فدراسیون فوتبال صحبتی در این ارتباط با باشگاه استقلال خوزستان شده است، عنوان کرد: تاکنون چنین چیزی به بنده به عنوان قائم مقام باشگاه عنوان نشده است و نمی‌توانیم روی مسئله‌ای که به صورت هوایی مطرح شده است، اظهارنظری داشته باشیم.
 
وی در مورد اینکه در صورت پیشنهاد دادن آیا با این مسئله موافقت می‌کنند، خاطر نشان کرد: تا این پیشنهاد داده نشود نمی‌توانیم حرفی بزنیم. ما عبدالله ویسی را دوست داریم اما بحث ملی نیز برایمان در رأس قرار دارد. همان طور که گفتم باید این پیشنهاد صورت بگیرد تا نظر بدهیم. در حال حاضر این بحث‌ها هوایی است.
 
وی در مورد شروع استقلال خوزستان در نیم فصل دوم عنوان کرد: مسابقات را با برد شروع کردیم و توانستیم تیم خوب ذوب آهن را در خانه خودش شکست دهیم. امیدوارم این پیروزی ادامه‌دار باشد. ما چشم به کسب سهمیه آسیا داریم و اگر به این عنوان نرسیم شک نداریم که رتبه تک رقمی کسب خواهیم کرد.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد دیدار با مس کرمان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: همه تیم‌ها قابل احترام هستند و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقه پیروز شویم.
/2759/